مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


مانوئل ژوزه پس از پيروزي يک بر صفر خارج از خانه برابر نفت آبادان گفت: ابتدا بايد به خاطر غيبتم در نشست خبري پيش از بازي عذرخواهي کنم. اين مسئله به دليل شرايط پروازي بود وگرنه دوست دارم هميشه جوابگوي خبرنگاران باشم. بازي سختي براي هر دو تيم بود بخصوص پرسپوليس که فقط 15 روز است تمرينات خود را شروع کرده است. از شرايط ايده آل دور هستيم و اين برد نتيجه خواستن بچه‌ها بود. نفت آبادان هم شرايط ايده‌آلي داشت.

وي ادامه داد: نفت يک مربي خوب پرتغالي که خوشفکر است، دارد. آنها سه شانس گلزني داشتند و ما فقط دو بار اين شانس را داشتيم اما اين قاعده فوتبال است. هر کسي نکشد، مي‌ميرد. ما شانس داشتيم و اين پيروزي براي ما و هوادارانمان خيلي مهم بود. اين فقط 40 درصد توانايي پرسپوليس بود که ما به نمايش گذاشتيم. راه طولاني در پيش داشتيم اما سه امتياز بازي اول براي ما مهم بود. در راه درستي حرکت مي‌کنيم و به نفت هم تبريک مي‌گويم زيرا آنها بازي خوبي انجام دادند.

ژوزه با اشاره به شرايط آبادان گفت: تاکيد مي‌کنم تيم‌هاي کمي مي‌توانند در آبادان به پيروزي برسند. من به کادر بندي تيم خيلي اهميت مي‌دهم و کادر بندي تيم ما خيلي خوب بود. پرسپوليس هماهنگ نيست با اين حال ما از خستگي بازيکنان نفت و آوردن جواد کاظميان حداکثر استفاده را کرديم. ما بايد خودمان را بکشيم تا قهرمان شويم. همه تيم‌ها با سرمايه‌گذاري هدف‌شان قهرماني است و ما هم قهرماني مي‌خواهيم. من تجربه زيادي در جام گرفتن دارم و بايد جام قهرماني را کسب کنيم.

سرمربي پرسپوليس در مورد داوري مسابقه گفت: داوران قضاوت خوبي داشتند و به آنها تبريک مي‌گويم.

ژوزه در مورد تيم کهکشاني پرسپوليس و هزينه زياد اين باشگاه گفت: براي باشگاهي به اين بزرگي بايد خرج شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: جمعه 30 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com